Pracownik biurowy

Gdański Urząd Pracy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3177
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań transportowych. Nadzorowanie ważności dokumentów. Zestawienia na potrzeby działu w Excelu. Prowadzenie dokumentacji. Sporządzanie dokumentów spedycyjno-transportowych. Analiza kosztów spedycyjno-transportowych. Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją spedycyjno-transportową. Ewidencja w programie Excel gospodarki paliwowej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

odpowiedzialność na stanowisku, kreatywność.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, Sterlinga

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka działu HR

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...