Pracownik biurowy

Gdański Urząd Pracy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/6752
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP;- Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;- Zapoznanie się z procedurami w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji;- Zapoznanie się z systemem rejestracji i ewidencji osób bezrobotnych i poszukujących pracy, układem kart rejestracyjnych;- Przyjmowanie akt klienta ze stanowisk rejestracji i układanie w alfabetycznym spisie akt;- Wyszukiwanie akt klienta w celu wyłączenia z ewidencji;- Przygotowanie korespondencji do wysyłki;- Przekazywanie dokumentacji do innych komórek organizacyjnych;- Przygotowanie akt klientów do przekazania do składnicy akt;- Zapoznanie się z programem Syriusz.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...