Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0860
OBOWIĄZKI:
1) Przygotowywanie i porządkowanie dokumentacji biurowej,2) Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka),3) Wprowadzanie danych do komputera oraz tworzenie zestawień i raportów,4) Segregowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami,5) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,6) Pomoc w organizacji spotkań, szkoleń i innych wydarzeń firmowych,7) Obsługa poczty elektronicznej i telefonu służbowego,8) Zapewnienie poprawnego obiegu informacji w biurze,9) Wspieranie pracowników w codziennych obowiązkach administracyjnych,10) Zachowywanie poufności informacji i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa danych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...