Pracownik biurowy

Gdański Urząd Pracy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/3399
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia.2. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Programów Rynku Pracy4. Nauka wprowadzania danych do systemu komputerowego SI Syriusz.5. Nauka sporządzania pism.6. Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy zawieraniu umów.7. Adresowanie i wysyłanie korespondencji.8. Uzupełnianie rejestrów.9. Obsługa i udzielanie informacji klientom urzędu.10. Umawianie spotkań.11. Zakładanie teczek.12. Współpraca z innymi działami urzędu13. Archiwizowanie dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...