Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Numer: StPr/24/0304
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie projektów pism. Skanowanie dokumentów do programu Komornik SQVL. Odbieranie korespondencji. Dokładanie pism do akt sprawy. Segregacja dokumentacji. Odbieranie telefonów i zapisywanie notatek urzędowych. Obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie średnie - kierunek bez znaczenia, mile widziane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.

Miejsce pracy:

Stalowa Wola


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieliczka

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:...

Aktywny od: wczoraj

Asystent działu obsługi klienta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Andrychów

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych...