Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Głogów Małopolski
Numer: StPr/24/1509
OBOWIĄZKI:
- wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy- przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji- sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową- obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko p[ojmowanych)- porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii- obsługa firmowej poczty elektronicznej wskazanej przez Pracodawcę - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej- wsparcie organizacyjne innych pracowników- zarządzanie obiegiem dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagana znajomość obsługi komputera, w tym programówWord, ExcelMiejsce wykonywania pracy: Głogów Młp. , ul. Innowacyjna 6, tel. 502 354 638 Grupa docelowa kandydatów na staż: osoby młode, do 30 r. ż.; osoby starsze, powyżej 55 r. ż.; osoby długotrwale bezrobotne; kobiety; osoby z niepełnosprawnościami; osoby o niskich kwalifikacjach. "Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu rzeszowskiego (II)" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy.

Miejsce pracy:

Głogów Małopolski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracyjno biurowych

Pracodawca: Bowim S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu. Wymagania: wysoka kultura osobista, samodzielność, dyspozycyjność, znajomość...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Manager ESG - zarządzanie energią

Pracodawca: Apleona Polska sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za: Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi, Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy...