Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Komorów (pow. kolbuszowski, gm. Majdan Królewski), Komorów
Numer: StPr/25/0409
OBOWIĄZKI:
Staż dla osoby zarejestrowanej w tut. Urzędzie i spełn. kryteria do skierowania na ww.aktywną formę. Godz. odb. stażu od 7:00 do 15:00. 1.Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż.2.Obsługiwanie korespondencji firmowej. 3.Przygotowanie dokumentów do zatrudnienia pracowników.4.Kontakt z pracownikami.5.Pilnowanie szkoleń BHP, badań lekarskich, ważności A1 pracowników.6.Wprowadzanie danych do systemu.7.Zarządzanie dokumentacją i archiwizacja.8.Organizowanie stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Samodzielność, odpowiedzialność

Miejsce pracy:

Komorów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...