Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Mielec
Nie dotyczy
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...
mazowieckie / Milanówek
Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...
dolnośląskie / Wrocław
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...