Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nakło
Numer: StPr/25/0112
OBOWIĄZKI:
Udzielanie informacji o procedurach i wymaganiach dokumentacyjnych. Wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości lub braków w dostarczanej dokumentacji. Wypełnianie wniosków, monitorowanie statusu rozpatrywanych spraw i prowadzenie korespondencji z urzędami. Informowanie klientów o postępach w ich sprawie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: skrupulatność
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

Umiejętności: obsługa komputera i programów biurowych, orgaznizacja pracy i skrupulatność w dokumentacji. Znajomość języka niemieckiego umożliwiającym

Miejsce pracy:

Nakło


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...