Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Brzeg
Numer: StPr/25/0531
OBOWIĄZKI:
praca biurowa oparta o znajomość zagadnień z zakresu e-commerce
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie: kierunke pożądany: informatyczny, ekonomiczny, handlowy.Sprawna obsługa komputera- Ms Office, łatwość przyswajania nowych informacji i umiejętności.

Miejsce pracy:

Brzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Opracowywania Zasobów Archiwalnych ​

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym - przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie, alokacja i udostępnianie, wyznaczanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Specjalista ds. administracyjnych (Pion Produkcji)

Pracodawca: Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Tarnów

Zakres obowiązków: prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji, przygotowywanie pism, notatek, raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji, zapewnienie...