Pracownik biurowy

Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Stare Opole
Zakres obowiązków:
  • Obsługa zamówień – telefonicznie i mailowo.
  • Fakturowanie towaru i aktualizacja stanów magazynowych.
  • Zamawianie i przyjmowanie dostaw.
Czego oczekujemy?
  • Dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym.
  • Dokładności, dobrej organizacji i zaangażowania.
  • Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej lub gastronomicznej.
  • Aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych lub gotowości do ich wykonania.
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę i wynagrodzenie na czas.
  • Atrakcyjne premie i benefity, w tym talony na święta.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piaseczno

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu

Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną. Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów. Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu. Kooperacja z...