Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
Numer: StPr/24/0802
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie ofert wycieczek grupowych pod oczekiwania klienta. Rezerwacja punktów programu zawartych w ofercie. Poszukiwanie nowych atrakcji turystycznych. Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy. Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprezy turystycznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Umiejętność pracy w zespole, otwartość, sumienność.

Miejsce pracy:

Ostrów Mazowiecka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktykant / Praktykantka w zamiejscowym wydziale dokumentacji - praktyki płatne

Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych Digitalizacja dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator Biura

Pracodawca: Grupa Mieszko

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: NetWorkS! sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych...