Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
Numer: StPr/25/0622
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z ustawami oraz przepisami dotyczącymi obsługi kancelarii, obsługa codzienna przychodzącej i wychodzącej korespondencji, obsługa programu kancelaryjnego, porządkowanie dokumentacji w tym w celu przyjęcia jej do archiwum zakładowego, obsługiwanie urządzeń biurowych, obsługa aplikacji informatycznych, obsługa interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnieStaż na 1 zmianę 7:30-15:30

Miejsce pracy:

Ostrów Mazowiecka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka biurowa

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Starachowice

Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka ds. administracyjnych i księgowości

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Dębica

- samodzielne wprowadzanie dokumentów księgowych do Comarch ERP Optima,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- bieżący kontakt z klientami w sprawach księgowych,- obsługa OCR i praca z dokumentami elektronicznymi,- obsługa korespondencji (poczta, e...

Aktywny od: wczoraj

Kierownik biura/ kierowniczka biura

Pracodawca: WJAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Wełecz

Kompleksowe zarządzanie biurem- organizacyjnie, administracyjnie i kadrowo, nadzór nad działami, przygotowanie raportów i sprawozdań dla instytucji nadzorujących, stała kontrola pracy pracowników, nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i higieny,...