Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Numer: StPr/25/0437
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi działami jednostki.Schemat czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu, w godzinach od 8:00 do 16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, chęć stałego podnoszenia kwalifikacji. Obsługa komputera i pakietu MS Office. Obsługa urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Nowy Dwór Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...