Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Pułtusk
Numer: StPr/25/0566
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., zapoznanie z programem stażu, zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami. Gromadzenie, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji. Redagowanie pism. Obsługa urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, drukarki i skanera. Sprawdzanie dokumentów z rejestrem. Sporządzanie zestawień tabel w programie Excel. Przyjmowanie, rozdzielanie pism organizacji pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomośc programu EXCEL)


Wymagania inne:

Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Pułtusk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Młodszy asystent/starszy asystent - psychiatra

Pracodawca: ARESZT ŚLEDCZY W GRÓJCU

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grójec

lekarz psychiatra Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, specjalizacja: Psychiatria Wymagania inne: [Inne] : posiadająca obywatelstwo polskie;aktualne prawo wykonywania zawodukorzystająca z pełni praw publicznych;która daje rękojmię...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Cząstków Mazowiecki

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Suchodół

Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora...