Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Myszyniec
Numer: StPr/25/0554
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i rozdział korespondencji- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji- kierowanie interesantów do właściwej osoby- odbieranie telefonów i udzielanie im ogólnych informacji- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- organizowanie planu dnia przełożonego- prowadzenie kalendarza przełożonego- prowadzenie kalendarza spotkań i wykładów- obsługa programów komputerowych WORD i EXCEL- obsługa urządzen biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Myszyniec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy do obsługi programu płatnik

Pracodawca: AnkaBe Biuro Rachunkowe Anna Białas

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Psary

Obsługa programu Płatnik Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Znajomość obsługi programu płatnik, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, mile widziane wykształcenie wyższe

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Wieruszów

- wykonywanie poleceń przełożonych dot. pracy,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- wsparcie w przygotowaniu i dystrybucji materiałów marketnigownych, promocyjnych i POS przy współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za ten obszar oraz dostawcami usług...