Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Radgoszcz
Numer: StPr/25/0386
OBOWIĄZKI:
Uzupełnianie wniosków do instytucji, wykonywanie kserokopii, skanów dokumentów i projektów, adresowanie korespondencji i przygotowywanie wysyłki, prowadzenie ewidencji spraw, obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie kosztorysów i wycen budowlanych, wykonywanie szkiców roboczych i rysunków budowlanych, posługiwanie się dokumentacją techniczną
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, pożądane: umiejętność obsługi programów komputerowych, umiejętność obmiarowań, umiejętność czytania i sporządzania rysunków technicznych, umiejętność kosztorysowania i wykonywania wycen budowlanych, znajomość podstawowych zasad marketingowych. Praca w godz. 8.00-16.00. Zatrudnienie w ramach umowy o zorganizowanie prac interwencyjnych (program: "Doświadczenie ma znaczenie")

Miejsce pracy:

Radgoszcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...