Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Olkusz
Numer: StPr/25/0398
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, sporządzenie pism, archiwizacja dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość urządzeń biurowych w tym komputera. Znajomośc programu: WORD, EXCEL.

Miejsce pracy:

Olkusz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Najnowsze oferty

małopolskie / Kraków

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...

śląskie / Bielsko-Biała

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...

małopolskie / Nowy Sącz

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...