Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nawojowa
Numer: StPr/25/0607
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się z przepisami i regulacjami2. Obsługa biura (przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących, wysyłanie korespondencji)3. Obsługa interesantów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji)4. Obsługa centrali telefonicznej (odbieranie telefonów, przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników)5. Obsługa urządzeń biurowych (nauka obsługi kserokopiarki, drukarki, skanera, laminarki, faksu)6. Obsługa komputera (nauka obsługi komputer, sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL, wyszukiwanie potrzebnych informacji w internecie, podstawowa obsługa programu Paint, sporządzanie prezentacji multimedialnych)7. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz odpowiednie ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami.8. Dbanie o porządek i czystość w biurze.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: AutoCAD


Wymagania inne:

umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Nawojowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność