Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Olkusz
Numer: StPr/25/0213
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentów itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie

Miejsce pracy:

Olkusz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Sprzedaży

Pracodawca: Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Świętochłowice

Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z nowymi klientami poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży tworzenie baz danych i aktualizacja istniejących analiza rynku aktywne uczestnictwo na forach internetowych, w tym forach social mediów celem poszukiwania szans...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Stare Hołowczyce

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Ogólna organizacja funkcjonowania biura (w tym zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze, organizacja spotkań), Koordynacja obiegu dokumentów, Organizacja oraz rozliczanie noclegów i posiłków dla pracowników budowy,...

Aktywny od: dzisiaj

Referent (K/M/X) w Dziale Spraw Pracowniczych i Administracyjnych

Pracodawca: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wysyłanie za...