Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1267
OBOWIĄZKI:
Obsługa poczty biurowej. Rejestracja spraw KMS, KM, KMP. Udzielanie informacji stronom postępowania egzekucyjnego. Kierowanie zajęć egzekucyjnych, zapytań do urzędów, celem pozyskania informacji dotyczących dłużników. Przygotowanie projektów odpowiedzi na pisma urzędowe kierowane do stron postępowania egzekucyjnego. Wydawanie postanowień kończących postępowanie egzekucyjne. Staż w Nowym Sączu w godz. 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo


Wymagania inne:

Odporność na stres, pracowitość, skrupulatność, staranność, punktualność, odpowiedzialność.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy ds. Kontroli Rolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Opis stanowiska Będziesz odpowiedzialny za kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania kontroli oraz obsługę dokumentacji pokontrolnej. Twoim zadaniem będzie wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz przygotowywanie korespondencji. Do Twoich...

wielkopolskie / Poznań

Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska pracy / zadania: Nadzór nad realizacją międzynarodowego programu nauczania oraz nadzór pedagogiczny nad kadrą międzynarodową pracującą stacjonarnie w Poznaniu. Wdrażanie zmian w realizacji programu międzynarodowego, w tym...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Ochrony Informacji

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji – w tym:...