Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0737
OBOWIĄZKI:
obsługa biura: obsługa korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa centrali telefonicznej, przygotowywanie projektów pism, sporzadzanie zestawień/danych statystycznych; obsługa interesantów: przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, kierowanie do właściwej komórki organizacyjnej; organizacja i obsługa spotkań, posiedzeń, przyjęć delegacji i gości; udział w systemie szkoleń wewnętrznych; udział: w opracowaniu dokumentów strategicznych, regulaminów, procedur; opracowaniu materiałów promocyjno - informacyjnych; udział w przygotowywanu projektów służących realizacji celów statutowych Stowarzyszenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Exel, Power Point; osoba skrupulatna, wysoka kultura osobista,

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...