Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1267
OBOWIĄZKI:
Obsługa poczty biurowej. Rejestracja spraw KMS, KM, KMP. Udzielanie informacji stronom postępowania egzekucyjnego. Kierowanie zajęć egzekucyjnych, zapytań do urzędów, celem pozyskania informacji dotyczących dłużników. Przygotowanie projektów odpowiedzi na pisma urzędowe kierowane do stron postępowania egzekucyjnego. Wydawanie postanowień kończących postępowanie egzekucyjne. Staż w Nowym Sączu w godz. 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo


Wymagania inne:

Odporność na stres, pracowitość, skrupulatność, staranność, punktualność, odpowiedzialność.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...