Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne: 1) posiadają obywatelstwo polskie.2) mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.3) posiadają co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i 2 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe.4) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane. z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5) cieszą się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe:1) preferowane wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne.2) znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.4) znajomość przepisów kodeksu pracy.5) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.7) znajomość ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.8) ogólna znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym administracji samorządowej i publicznych służb zatrudnienia.9) znajomość ustawy o pomocy społecznej.10) znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.11) znajomość obsługi komputera.12) komunikatywność, sumienność, dokładność, wnikliwość, opanowanie, umiejętność rozwiązywania problemów, bezstronność i obiektywizm, postawa etyczna.13) znajomość struktury organizacyjnej Sądeckiego Urzędu Pracy oraz zakresu zadań poszczególnych komórek organizacyjnych.14) umiejętność pracy w zespole pracowniczym.15) umiejętność planowania i organizacji pracy.
Nowy Sącz
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 do 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy
Aktywny od: dzisiaj
zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Nadzór nad odbieraniem korespondencji pocztowej z Urzędu Pocztowego; Ewidencja korespondencji w systemie obiegu dokumentów; Rozdział korespondencji wewnętrznej do właściwych komórek organizacyjnych IHiT; Przyjmowanie korespondencji wychodzącej i jej wysyłka na...
mazowieckie / Warszawa
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową). Obsługa...