Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Rajsko
Numer: StPr/teja/25/0389
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z organizacja i zasadami funkcjonowania jednostki oraz poszczególnych działów;zapoznanie się z obiegiem dokumentów;pomoc w przygotowywaniu wniosków o zamówienie, umów oraz dokumentów związanych z postępowaniami;zapoznanie się z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i umów;pomoc w przygotowywaniu dokumentów dot. wynajmów pomieszczeń w szkołach i przedszkolach gminnych;obsługa urządzeń biurowych;Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub niepełnosprawnych lub długotrwale zarejestrowanych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu,sumienność, uczciwość, dokładnośćWykonywanie poleceń zleconych przez Dyrekcję rzetelnie i w ściśle podanym okresie czasowym.Bardzo dobra organizacja swojego czasu pracy.

Miejsce pracy:

Rajsko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...