Pracownik biurowy

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3153
OBOWIĄZKI:
Tłumaczenie z języka rosyjskiego i ukraińskiego, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, skanowanie dokumentów. Godziny pracy: 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: skrupulatność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zasadnicze + premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Dominowo

-obsługa sekretariatu,-wprowadzanie faktur do systemu,-odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile;-zamawianie artykułów biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet OFFICE Wymagania inne: dobra organizacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent nauczyciela

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Wyrzysk

wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć z dziećmi,pomaganie dzieciom podczas zajęć prowadzonych w przedszkolu,podawanie dzieciom posiłków i pomoc podczas spożywania,pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i higienicznych,opiekowanie się dziećmi...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: BOŻENA RÓŻALSKA USŁUGI GASTRONOMICZNE SEZAM

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Kalisz

Odbieranie telefonów, odbieranie i przyjmowanie rezerwacji hotelowych, obsługa komputera. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe, biegła znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w pracy w hotelu.