Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ryki
Numer: StPr/25/0302
OBOWIĄZKI:
- organizowanie i nadzorowanie prac ziemnych, zaopatrzenia w materiały stosowane w robotach drogowych i mostowych oraz określanie metod realizacji robót drogowych,- dokonywanie podziału zadań dla zespołów roboczych,- kontrolowanie prac maszyn i urządzeń drogowych oraz rozpoznawanie ich stanu technicznego oraz jakości wykonywanych robót,- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa komputera oraz pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ryki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...