Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Numer: StPr/25/1897
OBOWIĄZKI:
obsługa oraz pomoc klientom w wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów, przekazywanie informacji o oferowanych usługach, obsługa bieżących klientów firmy, pozyskiwanie nowych - telemarketing, bieżące wsparcie realizowanych projektów, przypominanie o dostarczeniu brakujących dokumentów, umawianie spotkań, wykorzystywanie nowoczesnych technik i narzędzi celem reklamy i marketingu oferowanych usług(godz. pracy: 9:00 - 17:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość MS Office, Exel, znajomość social mediów, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie

Miejsce pracy:

Biała Podlaska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Rajgród

Wydział finansowo ksiegowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Wołomin

Zapoznanie się/ nauka i pomoc w:-obsłudze urządzeń biurowych-roznoszeniu poczty międzywydziałowej-podkładaniu dokumentów do akt sądowych-przygotowywaniu akt i przekazaniu do czytelni-kierowaniu i żądaniu akt z Archiwum Zakładowego-wykonywaniu czynności zleconych...