Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/1376
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentów firmy; kontakt oraz dostarczenie dokumentów do klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: dobry kontakt z Klientem
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B i dośw. w prowadzeniu samochodu
Uprawnienia: komunikatywność, dokładność, obowiazkowość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Kontraktów Budowlanych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wspieranie kierownika projektu w realizacji bieżących zadań Opracowywanie i analiza umów oraz dokumentów kontraktowych Kontrola zgodności realizacji projektów z zapisami kontraktu Tworzenie zestawień i rozliczeń z podwykonawcami Kontakt z klientami oraz nadzór nad...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Przygotowania Inwestycji

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska pozyskiwanie umów cywilno-prawnych, decyzji lokalizacyjnych, decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgadniania tras sieci i przyłączy energetycznych, pozyskiwania prawa do terenu w postaci służebności przesyłu oraz w uzyskaniu decyzji pozwoleń na budowę...