Pracownik biurowy

Urząd Gminy w Sadkowicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sadkowice
Numer: StPr/25/0408
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw w zakresie: gospodarki odpadami. Więcej informacji nt. zakresu obowiązków znajduje się w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy pod linkiem:https://bip.gminasadkowice.pl/295,praca-w-urzedzie-gminy?tresc=15798
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: -Obsługa komputera


Wymagania inne:

Szczegóły w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego oraz umiejętności - określone w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Gminy Regnów. Link do strony BIP: https://bip.gminasadkowice.pl/295,praca-w-urzedzie-gminy?tresc=15798

Miejsce pracy:

Sadkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN


Opis wynagrodzenia:

pon., śr., czw. - 07:30 - 15:30wt. - 07:30 - 16:30pt. - 07:30 - 14:30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...