Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Numer: StPr/25/1042
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie wykazu depozytów, identyfikowanie wpłat z dokumentami, pomoc w archiwizacji dokumentacji kadrowo-księgowo-administracyjnej, przygotowywanie obsługi szkoleń, aktualizacja i weryfikacja spisu inwentarza.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe ekonomiczne, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność szybkiego pisania na komputerze.

Miejsce pracy:

Piotrków Trybunalski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i dbanie o...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Projektów Badawczych

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Specjalista ds. Administracji Projektów Badawczych w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: Kompleksowa obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych przez jednostkę. Koordynowanie przygotowania wniosków inwestycyjnych dotyczących...