Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0547
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z organizacją pracy, obowiązującymi regulaminami oraz z zakresem obowiązków i uprawnień przekazanych na piśmie. Zapoznanie z dokumentacją na stanowisku i obsługą komputerowych programow użytkowych. Nauka i prowadzenie sekretariatu (obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej). Sporządzanie umów pożyczek FWP. Sporządzanie umów pożyczek z ZFŚS.Dekretowanie faktur zakupu i innych dokumentów. Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych. Gromadzenie, przetwarzanie i właściwe przechowywanie dokumentacji.Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...