Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/25/2166
OBOWIĄZKI:
- poszukiwanie klientów w branży budowlanej- obsługiwanie korespondencji firmowej- przyjmowanie i obsługa interesantów- udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo)- przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów- kontakt z klientami w języku rosyjskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Projektów Badawczych

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Specjalista ds. Administracji Projektów Badawczych w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: Kompleksowa obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych przez jednostkę. Koordynowanie przygotowania wniosków inwestycyjnych dotyczących...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka / Asystentka Biura

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowe ARTPOL - Artur POPŁAWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

koordynacja prac sekretariatu i jego kompleksowa obsługa tłumaczenie tekstów – wiadomości e-mail od klientów odbieranie telefonów i przełączanie rozmów do odpowiednich działów zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Pracodawca: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa użytkowników biblioteki, opracowywanie i katalogowanie księgozbioru biblioteki, prowadzenie dokumentacji bibliotecznej, organizacja oraz prowadzenie szkoleń bibliotecznych, gromadzenie dorobku naukowego uczelni....