Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0284
OBOWIĄZKI:
staż: obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonów, faksów, telefaksów, kserokopiarek) obsługa klienta (przedstawianie ofert firmy), obsługa poczty mailowej, zarządzanie dokumentacja biurową, kserowanie, skanowanie pism, materiałów,porządkowanie i archiwizacja dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów oraz studentów, szukanie nowych sposobów dotarcia do klientów, monitorowanie rynku i konkurencji, prowadzenie rozmów telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

znajomość języka angielskiego A-1, A-2

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i...

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Rząśno

staż EFS do 30 roku , do 6 miesięcy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: sumienność Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łowicz

staż Algorytm do 12 miesięcy, do 30 roku życia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: