Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nakło nad Notecią
Numer: StPr/25/0557
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie i podział korespondencji, przestrzeganie obiegu dokumentów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia), kserowanie oraz skanowanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji materiałów biurowych, prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, nadzorowanie umówionych terminów spotkań, prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień wymaganych wewnętrznymi przepisami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nakło nad Notecią


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...