Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1738
OBOWIĄZKI:
Wsparcie kadry kierowniczej oraz pozostałe działy firmy we wszystkich sprawach związanych zdokumentacją.Umowa zlecenie, ilość godzin pracy w miesiącu ok. 154Praca na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: białoruski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, staż pracy brak wymagań,biegła obsługa komputera z obsługą internetu,biegła obsługa komputera, Microsoft Office,z uwagi na klientów wymagana znajomość: jęz. rosyjski C1 w mowie i piśmie, jęz. ukraiński B2 w mowie i piśmie, jęz. białoruski C1 w mowie i piśmieCERTYFIKAT POTWIERDZENIA PODSTAWOWEJ WIEDZY PRAWA MIGRACYJNEGO

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie godzinowe

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, nadzór nad terminami), współpraca z działem marketingu przy wydarzeniach, akcjach PR i działaniach promocyjnych, optymalizacja funkcjonowania centrum...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista/Specjalistka ds. administracji

Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy) Współpraca z...