Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1204
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie tabel, zakup biurowych materiałów i środków czystości, wysyłka i odbiór przesyłek kurierskich, prace pomocnicze związane z naliczaniem godzin zatrudnionych pracowników, odpowiedzialność za magazyn biurowy.Praca na czas określony]: 365 dniUmowa zlecenie, ilość godzin pracy w miesiącu około 160Praca w godz. 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie każde,staż pracy 1 rok jako pracownik administracyjno-biurowy - mile widziany w firmie sprzątającej,prowadzenie grafików osób zatrudnionych,prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, ukraińskiego na poziomie B2 - do komunikacji z pracownikami i obsługi kadrowej zatrudnienionych cudzoziemców,,biegła obsługa komputera,Microsoft Office,Odporność na wysiłek fizyczny- możliwe prace fizyczne.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność