Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lubomierz
Numer: StPr/25/0247
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji bazy danych o odpadach. Dokumentacja pojazdów, organizacja rejestracji i przygotowanie pojazdów do sprzedaży. Prowadzenie książek serisowych pojazdów. Rejestrowanie zleceń od klientów w systemie warsztatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lubomierz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN


Opis wynagrodzenia:

Zmianowość: jedna zmiana; godziny wykonywanej pracy: 8:00-12:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...