Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0583
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie wszystkich poleceń przełożonych dotyczących pracy, promocja Cechu i rzemiosła - media społecznościowe, dystrybucja ulotek, rekrutacja nowych członków. Opieka merytoryczna nad sprawami dotyczącymi młodocianych pracowników. Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi Cechu Rzemiosł Różnych w Legnicy, a w szczególności ze Statutem Cechu, przyjmowanie i komletowanie dokumentów od uczniów do egzaminu czeladniczego w ustalonych terminach. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do refundacji środków za szkolenie uczniów. Przekazywanie dokumentów do OHP w Legnicy, prowadzenie ewidencji uczniów zawierających umowy o praktyczną naukę zawodu. Obsługa interesantów i udzielanie informacji. Pomoc w znajdowaniu praktyk młodocianym. Obsługa internetowego programu komputerowego do tworzenia umów uczniowskich. Wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji pocztowej oraz e-mail. Pomoc w organizowaniu egzaminów, spotkań i imprez dla uczniów i członków Cechu. Porządkowanie przestrzeni pracy oraz dbanie o otoczenie, przygotowywanie sali konferencyjnej na wynajem/uroczystości/spotkania oraz porządkowanie jej po. Czynności pomocnicze związane z zaopatrzeniem firmy w sprzęt i materiały, wspomaganie wszystkich pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w księgowości. Wielozadanowość, komunikatywność, umiejętność współpracy, samodzielność, zdyscyplonowanie, dokładność, punktualność, kreatywność, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....