Pracownik biurowy wydziału kryminalnego

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik biurowy wydziału kryminalnego
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0283
OBOWIĄZKI:
Wydział kryminalny - sporządzanie pism urzedowych, prace archiwizacyjne, przygotowanie korespondencji do wysyłki za pośrednictwem poczty polskiej i poczty specjalnej, prowadzenie dziennika i innych rejestrów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Realizacja stażu odbędzie się w ramach Projektu Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pszczynie (II) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Z uwagi na zapisy projektu skierowana do odbycia stażu może zostać 1 osoba, która w momencie otrzymania skierowania nie ukończyła 30 roku życia (pracownik biurowy Wydział Kryminalny).osoba poniżej 30 r.ż., wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera.

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...