Pracownik biurowy w wydziale ewidencji świadczeń, i archiwizacji

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracownik biurowy w wydziale ewidencji świadczeń, i archiwizacji
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1795
OBOWIĄZKI:
zgodnie ze stanowiskiem
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Opracowywania Zasobów Archiwalnych ​

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym - przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie, alokacja i udostępnianie, wyznaczanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Specjalista ds. administracyjnych (Pion Produkcji)

Pracodawca: Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Tarnów

Zakres obowiązków: prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji, przygotowywanie pism, notatek, raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji, zapewnienie...