Pracownik biurowy - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik biurowy - staż
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/2237
OBOWIĄZKI:
uczestnictwo w czynnościach kontrolnych i inspekcyjnych, uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, uczestnictwo w przygotowywaniu pism, uczestnictwo w pracach biurowych inspektoratu, prowadzenie ewidencji wpływających pism i wniosków, prowadzenie ewidencji: decyzji, postanowień i zgłoszeń, ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych, zawiadomień o kontrolach, obsługa EZD RP
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, architektura, administracja, ekonomia
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE


Wymagania inne:

komunikatywność, sumienność, kultura osobista

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...