Pracownik biurowy / Sprzedawca

Ogłoszenie numer: 9907129, z dnia 2025-06-09

AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pracownik biurowy / Sprzedawca

Miejsce pracy: Rumia

Nr Ref.: StPr/25/0843

 

Opis stanowiska

  • Sprzedaż pośrednia/bezpośrednia.
  • Wystawianie produktów w sklepie internetowym.
  • Pakowanie/rozpakowywanie paczek.
  • Praca w wymiarze od 6 do 8 godzin.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie ogólnokształcące
  • Prawo jazdy kat B
  • Znajomość obsługi komputera, znajomość motoryzacji

Oferujemy

  • Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN - po 6 miesiącach możliwość zawracia umowy o pracę. System wynagradzania- godzinowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...