Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0134
OBOWIĄZKI:
obsługa bieżąca spraw spółki, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji administracyjnej spółki ( nieruchomości, flota samochodowa, UDT, środki trwałe, ubezpieczenie, itp. ), wspieranie działu kadr i płac, współprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjach, współtworzenie strategii i polityki gospodarki magazynowej w spółkach. elastyczne godziny pracy 8-16 lub 7-15 lub 9-17 ( do uzgodnienia )
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sokolniki (pow. garwoliński, gm. Żelechów), Sokolniki

Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Administrative Director

Pracodawca: Wartraf

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oversee office operations and ensure a well-organized work environment. Manage employee hiring processes and handle HR-related matters. Act as a liaison with the tax office and other regulatory bodies. Handle emergency situations and find quick, effective solutions. Support...