Pracownik biurowy, referent

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pracownik biurowy, referent
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/25/0352
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie projektów pism, porządkowanie materiału aktowego, sporządzanie odpisów z akt postępowań, rejestrowanie doręczeń i ekspedycji w systemie informatycznym, digitalizacja akt.1. Zapoznanie z organizacją pracy w sekretariacie i obiegiem korespondencji w Prokuraturze, porządkowanie materiału aktowego, sporządzanie kserokopii i odpisów dokumentów.2.Rejestrowanie doręczeń, ekspedycji w systemie informatycznym prokuratury oraz wprowadzenie innych niezbędnych danych.3. Digitalizacji spraw w systemie informatycznym prokuratury.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera i pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Braniewo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...