Pracownik biurowy / Recepcjonista

Ogłoszenie numer: 10049902, z dnia 2025-07-20

Klient portalu Praca.pl

Pracownik biurowy / Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych
  • Wprowadzanie faktur do systemu
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów i dostępem do budynku
  • Prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie sal na spotkania
  • Koordynowanie przesyłek kurierskich i miejsc parkingowych

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane osoby w trakcie studiów)
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem, ale nie jest wymagane
  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, gotowość do nauki

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w komfortowych godzinach od poniedziałku do piątku
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, świadczenia dodatkowe, program wsparcia pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...