Pracownik biurowy - obsługa biura

POWIATOWY CECH Rzemiosł i Przedsiębiorczości
Pracownik biurowy - obsługa biura
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/25/0687
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa, kontakt z pracodawcami, uczniami i rodzicami. Wymagająca znajomości przepisów z zakresu oświaty zawodowej, prawea pracy i kodeksu pracy dotyczących młodocianych pracowników. zawieranie umów o pracę pomiędzy pracodawcą a uczniem, wypełnianie wniosków o zawarcie umowy o refundację kosztów utrzymania uczniów, rozliczanie refundacji i pilnowanie terminów składania ich.Przygotowanie dokumentów dla Zarządu Cechu i księgowości, zarządzanie budynkiem.Docelowo osoba będzie przygotowana do funkcji kierownmika biura Cechu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe co najmniej kilkuletnie

Miejsce pracy:

Wołomin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...