Pracownik biurowy/ księgowo-kadrowy

PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH AK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik biurowy/ księgowo-kadrowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1061
OBOWIĄZKI:
weryfikacja i segregacja faktur (branża budowlana), przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego prowadzącego księgowość; mozliwośc rozliczania czasu pracy pracowników w zależności od umiejętności kandydata.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

podstawowa znajomośc księgowości; mile widziana znajomośc kadr i płac; obsługa komputera

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 8 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie uzależnione od umiejętności kandydatapraca od pn - pt w godz. 07.00-15.00 lub 08.00-16.00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...