Pracownik biurowy-konsultant infolinii

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracownik biurowy-konsultant infolinii
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer: StPr/25/0339
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów i kontrahentów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, telefoniczna obsługa klienta, realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych, kompletowanie dokumentacji, kształtowanie poprawnego wizerunku firmy, raportowanie wyników pracy do przełożonego, przygotowywanie umów, bieżąca współpraca z poszczególnymi działami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z procedurami, obsługa e-maila, inne prace biurowe.Praca w systemie jednozmianowym w godz. 08.00-16.00 od pon. do pt.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, samodzielność, doświadczenie w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta, komunikatywność, praca w zespole, odpornośc na stres, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, łatwość budowania relacji, mile widziana znajomość j. angielskiego. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sokolniki (pow. garwoliński, gm. Żelechów), Sokolniki

Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Administrative Director

Pracodawca: Wartraf

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oversee office operations and ensure a well-organized work environment. Manage employee hiring processes and handle HR-related matters. Act as a liaison with the tax office and other regulatory bodies. Handle emergency situations and find quick, effective solutions. Support...