Pracownik biurowy - geodeta

Jerzy Sułek PRACOWNIA USŁUG GEODEZYJNYCH "GEOPLAN"
Pracownik biurowy - geodeta
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0377
OBOWIĄZKI:
obsługa biura, kontakty z klientami, przyjmowanie zleceń, obsługa korespondencji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, praca w terenie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik geodeta*
Zawód: Pozostali kartografowie i geodeci
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, ( mile widziane o kierunku geodezyjnym), obsługa komputera, mile widziane doswiadczenie w pracy biurowej. Praca od zaraz w ramach umowy zlecenie ( możliwość pracy na umowę o pracę) w godzinach 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Bochnia

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...